fot. PL
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie rozpocznie 16 września nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla osób bezrobotnych. Od 16 września w ramach projektu pn. "Aktywizacja osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie" będzie można ubiegać się o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla osób bezrobotnych. W tym roku maksymalna kwota wsparcia dla pracodawców (przedsiębiorców) wynosi 33 tys. zł.
Nabór wniosków dotyczy osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie oraz Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu, które należą do co najmniej jednej z grup docelowych określonych w projekcie: osób młodych w wieku 18-29 lat, zwłaszcza: z grupy NEET (tj. nie pracuje, nie kształci się i nie szkoli), samotnie wychowujących dzieci, opuszczające pieczę zastępczą lub pochodzenia migranckiego; osób znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy tj.: kobiety, osoby w wieku 50 lat i więcej, osoby z niepełnosprawnościami, osoby długotrwale bezrobotne, osoby o niskich kwalifikacjach.
Prawidłowo wypełniony i podpisany wniosek w sprawie dokonywania refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy EFS+ wraz z załącznikami (wniosek wyłącznie na druku z logo Europejskiego Funduszu Społecznego Plus – EFS+ dostępny jest w na stronie w zakładce: Dokumenty do pobrania/Pracodawcy i przedsiębiorcy/Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy EFS+) należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie ul. Szymanowskiego 15, pok. 118, w godz. 7.30–14.00, przesyłając tradycyjną pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa lub za pomocą skrytki ePUAP pod adresem: /pupczestochowa/SkrytkaESP opatrzony podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym (jako adresata należy wpisać pupczestochowa).
Nabór prowadzony będzie do wyczerpania środków finansowych przyznanego limitu.
Źródło: PUP w Częstochowie |