Fot.PL
Od 10 stycznia będzie można składać wnioski o wydanie bezpłatnej Częstochowskiej Karty Mieszkańca, której atutem jest Samorządowy Program Lojalnościowym, pierwszy i jedyny w Polsce. Jej posiadacze będą mogli zbierać punkty, a potem wymieniać je na usługi u lokalnych przedsiębiorców. - Dzięki tej karcie nasi mieszkańcy będą mogli wypożyczyć książkę w bibliotece, skorzystać z szeregu ulg na terenie miasta, zbierać punkty i wymieniać je na atrakcyjne bonusy - mówi prezydent Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk.
Głównym celem programu Częstochowskiej Karty Mieszkańca jest nagradzanie mieszkańców za korzystanie z usług lokalnych przedsiębiorców. Obecnie już 70 lokalnych firm potwierdziło udział w inicjatywie, umożliwiając tym samym swoim klientom zbieranie punktów lojalnościowych. Za każde 100 punktów będzie 10 zł.
Organizatorzy programu są otwarci na kolejne zgłoszenia zainteresowanych przedsiębiorców, którzy chcieliby wziąć udział w akcji. Dla nich Grupa LEW SA przygotowała atrakcyjną ofertę na użytkowanie terminali do akceptacji kart płatniczych, które jednocześnie służą do obsługi systemu Samorządowego Programu Lojalnościowego.
- Partnerów posegregowaliśmy na kilka kategorii: gastronomiczna, spożywcza, usługowa, medyczna - informuje Andrzej Basiak, prezes Grupy LEW S.A. - Do programu lojalnościowego przystąpiły wszystkie punkty diagnostyki dla seniorów oraz część restauracji. Wkrótce do grona 70 podmiotów dołączy kolejnych 50.
Częstochowska Karta Mieszkańca jest produktem innowacyjnym i będzie się rozwijać. W najbliższych miesiącach zostanie zintegrowana z biletem komunikacji miejskiej, parkowaniem mobilnym, zyska też funkcję płatniczą. Aby wyrobić kartę, która umożliwia udział w programie, należy uzupełnić oświadczenie, następnie okazać dokument potwierdzający tożsamość oraz potwierdzić odbiór karty. Grupa LEW i Urząd Miasta Częstochowa planują udostępnić mieszkańcom aplikację mobilną, wspierająca korzystanie z programu. Partnerem technologicznym jest firma mPay. Wspiera Projekt zarówno merytorycznie, jak i technologicznie, co jest niezwykle ważne przy planowanym rozszerzeniu funkcjonalności o aplikację mobilną i mobilne płatności, w czym ta się specjalizuje. Wniosek o wydanie karty można składać od 10 stycznia w: Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta – ul. Śląska 11/13, Centrum Informacji Turystycznej – Al. NMP 65, Wydziale Polityki Społecznej – ul. Śląska 11/13, Wydziale Funduszy Europejskich i Rozwoju – ul. Waszyngtona 5, Miejskim Domu Kultury – ul. Łukasińskiego 50/68 i Hali Sportowej Częstochowa (ul. Żużlowa 4). Szczegóły oraz lista przedsiębiorców biorących udział w Programie Częstochowskiej Karty Mieszkańca dostępna jest na stronie: www.karta.czest.pl.
Źródło: własne, UM Częstochowy |