Badanie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej rozpocznie się 15 października i potrwa do końca miesiąca. Będzie miało formę anonimowej ankiety dla klientek i klientów ośrodka.
fot. MOPS Częstochowa
Chodzi o zebranie opinii na temat poziomu usług świadczonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. Pytania ankietowe dotyczą m.in. obsługi realizowanej przez pracowników, miejsca, w którym odbywało się spotkanie, także czytelności strony internetowej.
Wypełnione, anonimowe ankiety będzie można wrzucić do skrzynek z napisem „Badanie Satysfakcji Klienta” i logo MOPS.
Oto lista placówek MOPS, które będą objęte badaniem: Rejonowy Zespół Pomocy Społecznej nr 1, aleja Niepodległości 20/22; Rejonowy Zespół Pomocy Społecznej nr 2, ul. ks. Stanisława Staszica 10; Sekcja Pomocy Osobom z Niepełnosprawnością, aleja Niepodległości 20/22; Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie, ul. Jasnogórska 34; Sekcja ds. Przeciwdziałania Bezdomności, ul. Jana Kilińskiego 13; Sekcja Pomocy Specjalistycznej dla Rodzin Zagrożonych Przemocą, ul. Mikołaja Kopernika 4; Sekcja Usług Środowiskowych, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2; Sekcja ds. Projektów i Współpracy Międzysektorowej, aleja Niepodległości 20/22; Sekcja Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2.
Ankieta wpisuje się w ogólny kierunek działań MOPS, który monitoruje jakość świadczonych usług i chce ją stale podnosić. Badanie organizuje Sekcja ds. Projektów i Współpracy Międzysektorowej we współpracy z komórkami organizacyjnymi ośrodka.
Źródło: UM Częstochowy |