Strona główna Archiwum 2011 - 2013 W kioskach nie było biletów! Znów zawalił Ruch
Rozdzwoniły się telefony do redakcji Gazety Internetowej wCzestochowie.pl od oburzonych pasażerów komunikacji miejskiej, którzy 15 października nie mogli kupić w kioskach biletów autobusowych i tramwajowych.

– Chodziłam od kiosku do kiosku i nigdzie nie było biletów. W końcu musiałam kupić bilet w autobusie, za który trzeba zapłacić  3,40 zł – denerwuje się pani Barbara.

Nie ponosimy odpowiedzialności za brak biletów w kioskach Ruch S.A. Zaopatrujemy w bilety na bieżąco zarówno odbiorców detalicznych jak i hurtowych.- twierdzi Marcin Maranda, rzecznik prasowy Miejskiego Przedsięborstwa Komunikacyjnego w Częstochowie. –  Nasza firma przekazała „Ruchowi” zamówioną liczbę biletów.

To już trzeci przypadek w ostatnich miesiącach, kiedy w kioskach sieci Ruch zabrakło biletów. Na początku sieć tłumaczyła perturbacje faktem wprowadzenia nowego systemu elektronicznego. Potem spółka winą  obarczyła… kalendarz. A teraz przyznaje, że znów zawaliła. – Rzeczywiście przez kilka dni w niektórych punktach w Częstochowie mogło brakować biletów. Braki te zostały uzupełnione – zapewnia Izabela Cicha-Berenda, rzecznik prasowy RUCH S.A.

Bilety można kupić m.in. w punktach MPK na terenie całego miasta oraz biletomatach (Galeria Jurajska, Centrum handlowe „M1” i  sklep spożywczy „Społem” – Aleja Armii Krajowej 38/44).

Aktualności z Częstochowy i regionu.
Sport, wydarzenia, kultura i rozrywka, komunikacja, kościół, zdrowie, konkursy.

Patronaty

© 2025 Copyright wczestochowie.pl