Strona główna Archiwum 2011 - 2013 W Częstochowie warto zainwestować. Miasto do tego mocno zachęca
Kończy się pierwsza część projektu "Zainwestuj w Częstochowie", szeroko zakrojonej akcji promocyjnej naszego miasta. - Projekt zamierzamy kontynuować w przyszłości. Efekt naszych działań jest odczuwalny i oznacza lepszą postrzegalność miasta dla potencjalnych inwestorów - twierdzi Mirosław Soborak, zastępca prezydenta Częstochowy.

W ramach projektu dofinansowanego w 85 proc. ze środków unijnych odbyło się m.in. kilka spotkań biznesowych w Katowicach, Warszawie i we Wrocławiu, gdzie zaprezentowano walory inwestycyjne Częstochowy. Lada dzień telewizja TVN CNBC wyemituje spoty reklamowe, które promować miasto, pokazywać w jaki sposób i dlaczego warto inwestować w Częstochowie.

– W efekcie promocyjnych działań opublikowaliśmy 24 ogłoszenia w gazetach o zasięgu krajowym, udostępniona była specjalna strona internetowa, na której odnotowaliśmy ponad 400 tys. odsłon. To oznacza, że wiedza na temat tego, co proponuje miasto jest na pewno większa niż przed uruchomieniem tego programu – uważa Soborak. – W działaniach mailingowych dotarliśmy do ponad 20 tys. odbiorców. Za chwilę będziemy uruchamiać nową transzę reklam w internecie, ale również w telewizji, gdzie Częstochowy było mało do tej pory. A przynajmniej nie była to informacja czysto biznesowa.

Na drugą część kampanii miasto przeznaczy łącznie 300 tys. zł, z czego na reklamę w telewizji – 100 tys. zł. – Biorąc pod uwagę, że do wykorzystania jest obecnie kwota 2-krotnie wyższa niż w I etapie kampanii, a czas dwukrotnie krótszy (III kwartał 2013) – będzie to mocne uderzenie promocyjne, które z pewnością nie pozostanie bez echa – przekonuje Włodzimierz Tutaj, rzecznik prasowy Urzędu Miasta Częstochowy.

Aktualności z Częstochowy i regionu.
Sport, wydarzenia, kultura i rozrywka, komunikacja, kościół, zdrowie, konkursy.

Patronaty

© 2025 Copyright wczestochowie.pl