Celem kampanii jest zachęcenie turystów do odwiedzenia województwa śląskiego w okresie od września do listopada oraz skorzystania ze specjalnie przygotowanych pakietów weekendowych w hotelach i zniżek na wiele atrakcji turystycznych.
– Ta kampania jest pierwszą wojewódzką kampanią produktową w skali ogólnopolskiej – mówi Jerzy Gorzelik, członek Zarządu Województwa Śląskiego. – Jej przesłaniem jest promocja atrakcji województwa śląskiego przez zachęcenie do weekendowych wizyt w naszym regionie. Liczymy, że nasza oferta i proponowane zniżki na pobyt m.in. w hotelach spotkają się z zainteresowaniem i zachęcą do wizyt w różnych częściach województwa. Turystyka jest coraz bardziej istotną gałęzią naszej gospodarki, a ta kampania jest szansą na to, by w „sezonie po sezonie” również przynosiła zyski.
Na www.sezonnaslaskie.pl umieszczono trzy pakiety: jurajski, beskidzki i industrialny. Po kliknięciu w każdy z ich pojawiają się oferty pobytów w wybranych hotelach regionu, a przy nich zaproponowane zniżki: 30, 40, 50%.
W ramach akcji w telewizji pojawią się spoty promocyjne.