Strona główna Archiwum 2011 - 2013 Olsztyn: są pieniądze na promocję Term Jurajskich
Olsztyn szuka inwestora, który zbuduje Termy Jurajskie, czyli kompleks basenów w oparciu o ciepłe źródła. Będzie łatwiej zrealizować ten plan, bo samorządowcy właśnie dostali pieniądze, które mają ułatwić znalezienie potencjalnego inwestora.

Ponad 530 tys. złotych – tyle przyznał Urząd Marszałkowski gminie Olsztyn na realizację
projektu pn. „Termy Jurajskie – promocja walorów inwestycyjnych Gminy Olsztyn”. Pieniądze przyznano w drodze konkursu zorganizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 1. Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, działanie 1.1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu.

– Głównym celem projektu jest pozyskanie przez gminę  nowych inwestorów z terenu całego kraju oraz z zagranicy – mówi Monika Kosielak, z promocji Urzędu Gminy w Olsztynie. – Planowane jest podjęcie działań promujących 5 hektarowy teren inwestycyjny, który należy do gminy. W tym miejscu zlokalizowano wody termalne.

Projekt przewiduje działania promujące ofertę inwestycyjną Olsztyna dzięki uczestnictwu w imprezach targowych w krajach Unii Europejskiej: Francji (Cannes), Austrii (Wiedeń), Niemczech (Monachium) oraz Polsce (Poznań).

– Podstawowym materiałem promocyjnym kampanii będzie Master Plan – narzędzie, za pomocą którego gmina promować będzie teren inwestycyjny – wyjaśnia Monika Kosielak. – Master Plan stanowił będzie komplementarny element całej strategii promocji terenu. Jego dystrybucja będzie prowadzona wszelkimi możliwymi kanałami m. in. stanowić będzie stały element stoiska targowego. Jego kopia udostępniona będzie na stałe w Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej. Informacja na temat możliwości zapoznania się z dokumentem
pojawi się na wszystkich materiałach promocyjnych, opracowanie będzie również prezentowane na wszystkich konferencjach, spotkaniach, prezentacjach o charakterze
inwestycyjnym organizowanych przez nas.

Do tego planuje się spotkania z potencjalnymi partnerami, zakup materiałów promujących gminę tj.: filmu promocyjnego, folderów, ulotek, map turystycznych i innych gadżetów
promocyjnych oraz kampanię w prasie krajowej. Uzupełnieniem działań promocyjnych będzie kolportaż materiałów na stoisku promocyjnym gminy Olsztyn podczas licznych imprez. Całkowity koszt realizacji projektu planowanego na 2013 r. to ponad 620 tys. zł.

Aktualności z Częstochowy i regionu.
Sport, wydarzenia, kultura i rozrywka, komunikacja, kościół, zdrowie, konkursy.

Patronaty

© 2025 Copyright wczestochowie.pl