Elektroniczny system obsługi klientów działa w częstochowskim Powiatowym Urzędzie Pracy od 3 lat. Teraz zostanie unowocześniony i rozbudowany.
– Remontujemy drugie piętro Centrum Aktywizacji Zawodowej. To prace budowlane, przy okazji których wykonany zostanie także tzw. system „numerkowy” – mówi Andrzej Zaguła, rzecznik prasowy Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie. – W poczekalni pojawią się dwa monitory, na których wyświetlane będą informacje o kolejce, jednocześnie podawane będą także informacje głosowe.
W planie jest także połączenie systemu z internetem, tak, by wchodząc na stronę PUP w Częstochowie można było zarejestrować się w kolejce.
Prace remonto-budowlane w CAZ pochłoną około 130 tys. zł. To środki z Funduszu Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Całkowity koszt unowocześnienia elektronicznego systemu obsługi klienta nie jest jeszcze dokładnie znany.