– Pięć zgłoszeń już mamy, spodziewamy się podobnej ilości, jak w ubiegłym roku – około 220 zgłoszonych, czyli 440 propozycji – informuje Ada Plaszczyk z OPK „Gaude Mater”.
Od zeszłego roku wprowadzono limit ilościowy nadsyłanych haseł, ponieważ rekordziści przysyłali … nawet po siedemdziesiąt propozycji. Teraz jedna osoba może zgłosić maksymalnie dwa projekty.
– W ten sposób skłaniamy jednocześnie uczestników do wyboru najlepszych haseł spośród góry pomysłów – dodaje przedstawicielka „Gaude Mater”.
Komisja składająca się z patronów medialnych będzie zwracała uwagę przede wszystkim na oryginalność i innowacyjność haseł, ponieważ co roku wiele z nich powtarza się lub jest do siebie podobnych.
– Hasło musi zaskakiwać i intrygować. Pojawi się na plakatach oraz w spotach radiowych, więc musi zarówno fajnie prezentować się wizualnie, jak i dobrze brzmieć. Najlepiej więc, żeby było krótkie i chwytliwe – podpowiada Ada Plaszczyk.
Ostateczny zwycięzca zostanie wyłoniony spośród około 100 propozycji, które przejdą eliminacje. Co przygotowano dla autora najbardziej chwytliwej koncepcji? Jego nazwisko będzie widniało na plakatach reklamujących 9. Noc Kulturalną. Zwycięzca zostanie oczywiście posiadaczem biletu wstępu na wszystkie imprezy odbywające się tej nocy oraz otrzyma nagrodę w wysokości 1 tys. zł.
Zgłoszenia można nadsyłać na adres ada@gaudemater.pl – do końca lutego. Wyniki zostaną ogłoszone 15 marca na stronie www.gaudemater.pl.