Strona główna Archiwum 2011 - 2013 Marketingowcy Włókniarza ostro dodają gazu
Długo czekaliśmy na sponsora tytularnego Włókniarza. Nowy zarząd częstochowskiego klubu wziął się ostro do roboty i przyniosło to pierwsze efekty. Włókniarz porozumiał się z Dospelem Częstochowa i skupia wokół siebie coraz większą liczbę wspierających firm.

– Na koronie stadionu nie ma już wolnego miejsca reklamowego. Podobnie jest w programie żużlowym na mecz z Polonią Bydgoszcz. Postanowiliśmy trochę zaszaleć i wydaliśmy program w formacie A4 – mówi Elżieta Kijeńska, dyrektor ds. reklamy i promocji Dospelu Włókniarz.

Po raz pierwszy marka Tyskie, należąca do Kampanii Piwowarskiej S.A, podpisała kilkuletnią umowę z częstochowskim klubem. Browar zaproponował większe wsparcie dla Włókniarza, niż było to dotychczas. Rozpoczął też produkcję piwa trzyipółprocentowego, które zgodnie z nową ustawą będzie sprzedawane również na stadionie przy ul. Olsztyńskiej. Każdy kibic będzie mógł napić się piwa, nie tracąc z oczu widowiska sportowego. 

Aktualności z Częstochowy i regionu.
Sport, wydarzenia, kultura i rozrywka, komunikacja, kościół, zdrowie, konkursy.

Patronaty

© 2025 Copyright wczestochowie.pl