Ankieterami są przeszkoleni stażyści zatrudnieni w Urzędzie. Kwestionariusz obejmuje 9 pytań dotyczących oceny pracy urzędu i urzędników oraz m.in. korzystania interesantów z możliwości załatwiania spraw urzędowych drogą elektroniczną. Badanie zostanie przeprowadzone na próbie ponad 400 osób. Opinie będą zbierane do połowy września.
Urząd Miasta Częstochowy bierze udział w zewnętrznym badaniu poziomu satysfakcji mieszkańca z jakości usług od kilku lat. Rezultaty badań są wykorzystywane w raportach pełnomocnika ds. ISO oraz stanowią ważną informację dla kadry kierowniczej w zakresie doskonalenia pracy urzędu i usprawnienia obsługi interesantów. Wyniki ubiegłorocznych ankiet zostały opracowane przez pracowników naukowych Politechniki Częstochowskiej, wcześniej tym zadaniem zajmowała się firma zewnętrzna na zlecenie Śląskiego Związku Gmin i Powiatów, w ramach projektu europejskiego.
Źródło: UM Częstochowy