Magistrat ogłosił właśnie przetarg na promocję Częstochowy przez zespół ekstraklasy piłki siatkowej mężczyzn, biorący udział w rozgrywkach PlusLigi. Wiadomo, że jedynym beneficjentem środków z tej puli może być AZS Częstochowa.
Wykonawca do końca roku będzie promował Częstochowę podczas wszystkich spotkań w roli gospodarza oraz zawodów wyjazdowych, m.in.: poprzez umieszczenie nazwy miasta obok nazwy drużyny, eksponowanie częstochowskich logotypów, prezentacje materiałów reklamowych, zapewnienie minimum dwóch relacji telewizyjnych w ogólnopolskich sportowych mediach, a także kreowanie pozytywnego oblicza Częstochowy, czy wykorzystywanie wizerunku zawodników do promocji miasta.
W tym roku na promocję miasta poprzez sport zarezerwowano 900 tys. zł. W 2014 roku roku ta kwota wyniosła 1,7 mln zł, ale była podzielona między AZS-em Częstochowa a Włókniarzem, który startował wówczas w najwyższej klasie rozgrywkowej.
Źródło: własne, UM Częstochowy