MPK informuje, że mimo dużej popularności testowanego rozwiązania i rosnącej liczby sprzedaży z wykorzystaniem tego biletomatu, maszyna zlokalizowana w sąsiedztwie przystanku tramwajowego „II Aleja Najświętszej Marii Panny” (kierunek płn.) nie działa, po tym jak została zniszczona przez wandali.
– Niestety – umowa na biletomat udostępniony przez firmę Mera Systemy sp. z o.o. celem przetestowania i zarazem rozszerzenia naszej oferty zakupowej – zakończyła się tym samym niepowodzeniem – informuje Maciej Hasik, rzecznik prasowy MPK w Częstochowie. – Akt wandalizmu został już zgłoszony na policję, a jeśli macie wiedzę kto mógł to uczynić, prosimy o przesyłanie informacji na adres mailowy: bilety@mpk.czest.pl.
Częstochowskie MPK mimo tej sytuacji nie porzuca w pełni pomysłu na lokalizację biletomatów w przestrzeni miasta. Na razie nie jest jednak w stanie określić kiedy i gdzie ewentualnie w przyszłości pojawią się takie urządzenia.
Źródło: MPK Częstochowa
689