Komitet Rewitalizacji to forum współpracy i dialogu między interesariuszami procesów rewitalizacji a władzami miasta. Członkowie Komitetu będą opiniowali i doradzali Prezydentowi Miasta w sprawach związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oceną działań rewitalizacyjnych.
Zasady działania i skład Komitetu określa uchwała nr 232.XXII.2025 Rady Miasta Częstochowy z 28 sierpnia 2025 r. Na jej podstawie Prezydent Miasta – zgodnie z ustawą o rewitalizacji z 9 października 2015 r. – powoła Komitet w drodze zarządzenia.
Osoby spełniające kryteria udziału w Komitecie mogą złożyć deklarację przystąpienia w jednej z dwóch form: elektronicznie – przesyłając wypełniony formularz na adres: rewitalizacja@czestochowa.um.gov.pl, osobiście – w Urzędzie Miasta Częstochowy (ul. Jerzego Waszyngtona 5, pokój nr 114) w dni robocze w godz. 9-14, najpóźniej do 31 października 2025 r.
Deklaracja tutaj.
Źródło: UM Częstochowy