Otwarcie Popeyes w Częstochowie przerodziło się w prawdziwe święto. Dopisali goście, dopisała pogoda. Przed restauracją pojawiły się tłumy – ci pierwsi stali w kolejce ponad 10 godzin. Piotr, Jula i Dawid o możliwości dostania darmowej kanapki dowiedzieli się z mediów społecznościowych i postanowili spróbować szczęścia. I udało się – noc oczekiwania została nagrodzona możliwością jedzenia Chicken Sandwich przez kolejny rok za darmo. Kolejni szczęśliwcy – ci piesi i ci zmotoryzowani, mogli liczyć na gorące, darmowe kanapki i ogromne emocje. Atmosferę dodatkowo rozgrzewał brass band grający prawdziwe przeboje kojarzone już z marką.
– Już od kilku tygodni dostawaliśmy wiadomości od fanów z pytaniami: „kiedy wreszcie otwarcie w Częstochowie?”. I to było czuć dziś od rana – ekscytację, pozytywną energię i mnóstwo radości – mówi Kamila Węcka, marketing manager Popeyes w Polsce. – Częstochowa to miasto z silną tożsamością, pełne serdecznych, zaangażowanych ludzi. Widać, że nasi nowi goście potrafią celebrować wspólne chwile i mają ogromny apetyt na nowe smaki. Cieszymy się, że możemy być częścią tej społeczności – dodaje.
Nowa restauracja Popeyes w Częstochowie to koncept typu drive-thru z nowym, odświeżonym designie. To idealne rozwiązanie zarówno dla kierowców, jak i pieszych nie tylko tych mieszkających w mieście, ale także tych przez nią przejeżdżających. Lokalizacja przy jednej z głównych arterii, w sąsiedztwie drogi na Jasną Górę, sprawia, że Popeyes ma szansę stać się nowym punktem spotkań oraz miejscem, gdzie pielgrzymkowy charakter miasta spotyka się z nowoczesną energią i miejskim stylem życia.
W dniu otwarcia nie zabrakło też akcentu sezonowego, to jedna z nielicznych okazji by poza klasykami skosztować też jesiennego, halloweenowego menu Popeyes z sosem Ghost Pepper, dostępnym w limitowanej edycji. Goście mogli spróbować m.in. Ghost Pepper Sandwich oraz Ghost Pepper Supreme Fries, dań, które w tym sezonie szturmem podbijają media społecznościowe. Do najczęściej zamawianych dań należały kultowa kanapka Chicken Sandwich, soczyste Chicken Tenders, skrzydełka i nuggetsy w sosie z kategorii Sauce’d i viralowe sosy Dip N’ Drip.
Sieć Popeyes®, obecna na rynku od 1972 roku, znana jest z unikalnej receptury marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance przypraw inspirowanej Luizjaną. Polska sieć rozwija się w dynamicznym tempie, tylko w 2025 roku otwarto 12 nowych restauracji. Częstochowa to kolejny przystanek na kulinarnej mapie Popeyes i ważny krok w dalszym rozwoju marki w Polsce.
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts. Rex Concepts nieustannie rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. Obecnie firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.
Obecnie firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.



Źródło: prart-media.pl