Polega on na tym, że za pośrednictwem platformy internetowej www.ebilet.mpk.czest.pl każdy z pasażerów będzie mógł zasilić swój imienny bilet okresowy lub „portmonetkę” nie ruszając się z domu. Później przelane środki wystarczy przenieść na kartę korzystając z kasowników w autobusie lub tramwaju.
– Są już pierwsze doładowania i przeniesienia na kartę – informuje Mariusz Marciński, zastępca prezesa MPK w Częstochowie. – W nowym kasowniku wystarczy wcisnąć „doładowanie”, w starych trzeba wcisnąć dwa razy przycisk numer trzy. Przystosowane do tego kasowniki są umieszczone przy każdych drugich drzwiach autobusów i oznaczone specjalną naklejką.
Oferta skierowana jest do właścicieli imiennych biletów lub „portmonetek”. Wszelkie instrukcje i opisy znajdują się na stronie www.ebilet.mpk.czest.pl. W razie jakichkolwiek trudności stosowne przeniesienie można także dokonać w każdym punkcie obsługi klienta MPK na terenie miasta.
Źródło: własne, MPK w Częstochowie