Strona główna Komunikacja Pasażerowie częstochowskiego MPK doładują bilet imienny lub „portmonetkę” przez internet
0 komentarze 108 views

Pasażerowie częstochowskiego MPK doładują bilet imienny lub „portmonetkę” przez internet

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Częstochowie wprowadziło program doładowań internetowych „Ebilet MPK”.

Polega on na tym, że za pośrednictwem platformy internetowej www.ebilet.mpk.czest.pl każdy z pasażerów będzie mógł zasilić swój imienny bilet okresowy lub „portmonetkę” nie ruszając się z domu. Później przelane środki wystarczy przenieść na kartę korzystając z kasowników w autobusie lub tramwaju.

– Są już pierwsze doładowania i przeniesienia na kartę – informuje  Mariusz Marciński, zastępca prezesa MPK w Częstochowie. – W nowym kasowniku wystarczy wcisnąć „doładowanie”, w starych trzeba wcisnąć dwa razy przycisk numer trzy. Przystosowane do tego kasowniki są umieszczone przy każdych drugich drzwiach autobusów i oznaczone specjalną naklejką.

Oferta skierowana jest do właścicieli imiennych biletów lub „portmonetek”. Wszelkie instrukcje i opisy znajdują się na stronie www.ebilet.mpk.czest.pl. W razie jakichkolwiek trudności stosowne przeniesienie można także dokonać w każdym punkcie obsługi klienta MPK na terenie miasta.

Źródło: własne, MPK w Częstochowie

Aktualności z Częstochowy i regionu.
Sport, wydarzenia, kultura i rozrywka, komunikacja, kościół, zdrowie, konkursy.

Patronaty

© 2025 Copyright wczestochowie.pl