To była trzecia edycja, która została zorganizowana nie letnią, a jesienną porą. Pomimo rezygnacji z plenerowych imprez na rzecz innych, bardziej różnorodnych przedsięwzięć mieszkańcy zaakceptowali ten termin.
Organizatorzy 14. Nocy Kulturalnej sprzedali 2996 karnetów na kwotę 44 tys. 940 zł. To dokładnie o 192 wejściówki więcej niż w ubiegłym roku. W ramach tegorocznej edycji zorganizowano ponad 100 wydarzeń związanych z koncertami, wystawami, filmem i teatrem w blisko 50. miejscach.
– Jesteśmy bardzo szczęśliwi, ponieważ podczas ostatnich lat odnotowujemy tendencję wzrostową, a sama Noc Kulturalna staje się imprezą rozpoznawalną i lubianą przez częstochowian – mówi Katarzyna Strojec, koordynatorka Nocy Kulturalnej.
Przypominamy, że cały dochód ze sprzedaży karnetów przeznaczany jest na organizację imprez podczas kolejnej Nocy Kulturalnej.
Źródło: OPK Gaude Mater