Strona główna Kultura i rozrywka Organizatorzy Nocy Kulturalnej podliczyli ilość sprzedanych karnetów. Padł kolejny rekord

Jesienna pora zdecydowanie bardziej niż letnia służy organizacji Nocy Kulturalnej w Częstochowie. Potwierdziła to jej 14. edycja, która odbyła się 16 września. W porównaniu do roku ubiegłego organizatorzy sprzedali o blisko 200 karnetów więcej.

To była trzecia edycja, która została zorganizowana nie letnią, a jesienną porą. Pomimo rezygnacji z plenerowych imprez na rzecz innych, bardziej różnorodnych przedsięwzięć mieszkańcy zaakceptowali ten termin.

Organizatorzy 14. Nocy Kulturalnej sprzedali 2996 karnetów na kwotę 44 tys. 940 zł. To dokładnie o 192 wejściówki więcej niż w ubiegłym roku. W ramach tegorocznej edycji zorganizowano ponad 100 wydarzeń związanych z koncertami, wystawami, filmem i teatrem w blisko 50. miejscach.

– Jesteśmy bardzo szczęśliwi, ponieważ podczas ostatnich lat odnotowujemy tendencję wzrostową, a sama Noc Kulturalna staje się imprezą rozpoznawalną i lubianą przez częstochowian – mówi Katarzyna Strojec, koordynatorka Nocy Kulturalnej.

Przypominamy, że cały dochód ze sprzedaży karnetów przeznaczany jest na organizację imprez podczas kolejnej Nocy Kulturalnej.

Źródło: OPK Gaude Mater

Aktualności z Częstochowy i regionu.
Sport, wydarzenia, kultura i rozrywka, komunikacja, kościół, zdrowie, konkursy.

Patronaty

© 2025 Copyright wczestochowie.pl