Galeria Jurajska została otwarta w Częstochowie sześć lat temu, ale do tej pory nie była modernizowana na tak dużą skalę. W centrum handlowym pojawiły się już infokioski (w sumie ma być ich siedem). Dzięki specjalnej aplikacji odwiedzający galerię będą mogli wyszukać w nich sklepy, wydarzenia i promocje. Posłużą także do organizacji akcji prosprzedażowych.
Z tradycyjnego na ledowe zmieniło się oświetlenie parkingu podziemnego. Liftingowi poddano też logo. Wewnątrz obiektu powstał system komunikacji, który ułatwia klientom poruszanie się po galerii. Objął on m.in. alejki, klatki schodowe oraz łączniki między galerią a parkingami.
To jednak nie koniec metamorfozy centrum handlowego. Lada dzień rozpocznie się przebudowa strefy restauracyjnej. Wymienione zostaną krzesła i stoliki, będą też sofy. Pojawią się podwieszany sufit oraz nowe lampy w industrialnym klimacie. Cała strefa zostanie także odgrodzona od pasażu specjalnymi przepierzeniami. Nowy design strefy ma podkreślić restauracyjny klimat.
– Strefa food court będzie wyglądała bardziej jak restauracja, niż wyspa z krzesłami i stolikami. Zależało nam na tym, żeby przenieść klimat modnych lokali z Los Angeles i Nowego Jorku do wnętrza galerii handlowej. Stąd designerskie przepierzenia, nowoczesne wzornictwo mebli, kolorystyka, a także grafiki XXL, które wypełnią jedną ze ścian. Odświeżona strefa posłuży ośmiu restauracjom, jakie znajdują się w jej otoczeniu – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Źródło: Galeria Jurajska