– Umowa zakłada m.in. prezentację filmu promującego Częstochowę, ekspozycję logotypów i strony internetowej miasta podczas rozgrywek siatkarskich (zarówno na banerach reklamowych, jak i strojach zawodników), umieszczenie w swoim portalu linku do strony www.czestochowa.pl, a także kreowanie pozytywnego wizerunku Częstochowy, czy udział sportowców w miejskich imprezach dla mieszkańców – wymienia Włodzimierz Tutaj, rzecznik prasowy Urzędu Miasta Częstochowy.
Za wykonanie usługi promocyjnej AZS Częstochowa, będący jedną ze sportowych wizytówek miasta i jednym z najbardziej utytułowanych klubów siatkarskich w Polsce, otrzyma od miasta – w ramach promocji poprzez sport – milion zł brutto. Umowa obowiązuje do końca tego roku.
W tym roku miasto podpisze jeszcze dwie podobne umowy z Eko-Dir Włókniarzem Częstochowa i RKS-em Raków. Na ich realizację zaplanowana jest łączna kwota 2,5 mln złotych.
Źródło: własne, UM Częstochowy