Aby zapisać się na wizytę celem załatwienia sprawy, interesantki i interesanci proszeni są o kontakt telefoniczny z Referatem Komunikacji pod wskazane nr telefonu: 34 37 07 722 lub 34 37 07 724. Tam usłyszą informacje o miejscu w kolejce oczekiwania. Po uzyskaniu połączenia, pracownik wydziału wyznaczy termin wizyty w referacie – konkretny dzień i godzinę.
Jednocześnie Referat Komunikacji informuje, że zgłoszenia zbycia lub nabycia pojazdu można składać osobiście w kancelarii urzędu, w budynku przy ul. Waszyngtona 5 lub pocztą na adres: 42-217 Częstochowa, ul. Waszyngtona 5 lub za pomocą platformy EPUAP
Częstochowski magistrat przypomina, że od 1 lipca 2021 roku obowiązuje termin 60 dni na zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdu zarejestrowanego w kraju oraz na rejestrację pojazdu sprowadzonego z terytorium Unii Europejskiej.
Numery telefonu do referatu Komunikacji w sprawie praw jazdy: umawianie wizyt w sprawie odbioru prawa jazdy – 34 3707 725, umawianie wizyt w sprawie zatrzymanych praw jazdy – 34 3707 721.
Źródło: UM Częstochowy