Galeria Jurajska już po raz drugi wspiera siatkarki, w minionych sezonach występując jako sponsor drużyny.
– Nasza wcześniejsza współpraca była bardzo owocna. Przyniosła drużynie tytuł vice-mistrza II ligi, a także awans do I ligi. W drodze do tego sukcesu klub pokonał 50 innych! To pokazuje nam, jak duży tkwi w nim potencjał, który wspólnie chcemy wydobyć, inwestując w sportowe talenty – mówi Roman Bugajczyk, członek zarządu firmy, do której należy Galeria Jurajska.
– Celem obecnej, znacznie szerszej współpracy jest przede wszystkim utrzymanie teamu w I lidze i zapewnienie mu startu w meczach. Mając za sobą sponsora tytularnego cała drużyna może dziś skupić się na treningach i przygotowaniach do meczów. Ze swojej strony staramy się także sportsmenki motywować do kolejnych sukcesów – dodaje.
Tak też było w minionych 2 latach. – Galeria nie tylko stała się dla klubu ważnym źródłem finansowania, ale także partnerem w rozwoju. Dla dziewczyn przygotowaliśmy m.in. specjalny film motywujący, miały one także okazję zaprezentować się kibicom podczas pokazu filmu w Cinema City. Ponadto „Częstochowianka” regularnie gości w naszym centrum handlowym, inspirując dzieci i młodzież – wylicza Bugajczyk.
Współpraca z Galerią Jurajską przyniesie także kilka zmian. Jedną z największych jest przeprowadzka klubu do Hali Sportowej Częstochowa. Ta w ocenie klubu jest znacznie lepiej przystosowana do przygotowań drużyny do startów w pierwszoligowych meczach. Jest w stanie także pomieścić większą publiczność. A ta drużynie rośnie z meczu na mecz.
Co w praktyce oznacza współpraca Galerii Jurajskiej i „Częstochowianki”? Po pierwsze, nazwa galerii pojawi się na koszulach drużyny w trakcie meczów I ligi w całej Polsce, jak również podczas meczów towarzyskich i turniejów kontrolnych. Sama nazwa drużyny również nieco się zmieni. W sezonie 2019/2020 startować będzie jako „Galeria Jurajska Częstochowianka”.
– Cieszymy się, że możemy dziś wspierać nie tylko tak zdolne siatkarki, które walczą z pełną determinacją o swój sukces, ale także klub z tak długą tradycją, ważny dla Częstochowy i jego mieszańców. Tę współpracę traktujemy jako długofalową inwestycję w polski sport, ale także w talenty sportowe z naszego miasta i regionu – mówi.
Źródło: Galeria Jurajska