– Długi termin napraw wynika z technologii prac wykonywanych na mokro, wymagających solidnego, wymagającego określonego czasu związania podbudowy pod warstwę wierzchnią kamienną – wyjaśnia Mariusz Sikora, dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Transportu w Częstochowie.
Usterki w nawierzchni stwierdzono w trakcie jesiennego przeglądu, jednak z remontem czekano na bardziej sprzyjające warunki atmosferyczne.
Prace naprawcze są prowadzone zgodnie z przyjętym harmonogramem na wysokości D.H. Seka w I Al. NMP (planowane zakończenie – 8 maja), na skrzyżowaniu ul. Dąbrowskiego i Racławickiej (planowane zakończenie – 15 maja) oraz przy skrzyżowaniu Alei Najświętszej Maryi Panny z ul. Kilińskiego (planowane zakończenie – 20 maja)
Usterki naprawiane będą również na skrzyżowaniach: ul. Szymanowskiego i Nowowiejskiego, Alei Najświętszej Maryi Panny i alei Kościuszki, ul. Wilsona i Alei Najświętszej Maryi Panny, a także w Alei NMP na wysokości posesji nr 6, 9, 13, 14, 17, 18, 19, 21 i 33.
Źródło: MZDiT w Częstochowie