Strona główna Miasto Częstochowski MOPS ocenią jego petenci

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej postanowił zapytać swoich petentów o jakość świadczonych usług. Do końca czerwca w ośrodku potrwa badanie satysfakcji klienta.

Jego głównym celem jest uzyskanie informacji na temat poziomu jakości usług świadczonych przez jednostkę, co pozwoli wprowadzić procedury doskonalące. Dzięki badaniu MOPS będzie mógł jeszcze lepiej realizować powierzone zadania, dostosowując się do potrzeb osób korzystających z oferowanej przez ośrodek pomocy – mówi Olga Dargiel z częstochowskiego MOPS.

Każdy z klientów, który skorzysta do końca czerwca jednej z komórek organizacyjnych MOPS, będzie mógł ocenić realizację usługi poprzez wypełnienie anonimowej ankiety. Formularze udostępniane są na miejscu. Przygotowano także 10 urn zlokalizowanych w pobliżu sekcji, których usługi są poddawane badaniu: RZPS Nr 1, al. Niepodległości 20/22 – 2 urny (po 1 urnie na piętro); RZPS Nr 2, ul. Staszica 10 i RZPS Nr 2, ul. Jasnogórska 34 – 1 urna; Sekcja Pomocy Osobom z Niepełnosprawnością, al. Niepodległości 20/22 – 1 urna; Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i ego Rodzinie, ul. Jasnogórska 36 – 1 urna; Sekcja Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej, ul. POW 2 – 1 urna; Sekcja ds. Przeciwdziałania Bezdomności, ul. Nowowiejskiego 26 – 1 urna; Zespół Pomocy Specjalistycznej dla Rodzin Zagrożonych Przemocą ul. POW 2 – 1 urna; Sekcja Usług Środowiskowych i Instytucjonalnych, ul. POW 2 – 1 urna; Sekcja Pracy Środowiskowej, ul. Kilińskiego 13 – 1 urna.

Źródło: MOPS w Częstochowie

Aktualności z Częstochowy i regionu.
Sport, wydarzenia, kultura i rozrywka, komunikacja, kościół, zdrowie, konkursy.

Patronaty

© 2025 Copyright wczestochowie.pl