Pierwsza usługa dotyczy promocji miasta poprzez drużynę piłki siatkowej, druga piłki nożnej, trzecia tenisa stołowego, i ostatnia żużlową, biorące udział w rozgrywkach ligowych na najwyższym poziomie rozgrywkowym i ew. pucharowych oraz podczas organizacji innych zawodów sportowych. Na całość w budżecie miejskim zabezpieczono kwotę 7,5 miliona zł.
Kluby wyłonione w przetargach, z którymi Miasto podpisze umowę, do końca roku będą miały również obowiązek m.in.:
- posiadania lub umieszczenia nazwy „Częstochowa” lub „Częstochowska”, „Częstochowski” lub „Częstochowskie” w nazwie zespołu;
- umieszczanie i eksponowanie logo Miasta w różnorodny sposób oraz na materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez kluby z ich środków własnych,
- kreowanie pozytywnego wizerunku miasta w ramach wszelkich swoich działań informacyjno-promocyjnych;
- nieodpłatne użyczanie miastu wizerunku zawodników zespołu oraz całej drużyny dla celów promocyjnych Częstochowy.
Wzory umów zawierają oczywiście szczegółowy opis, w jaki sposób usługi promocyjne mają być przez wykonawców realizowane (nadzór nad umowami będzie sprawował Wydział Kultury i Sportu Urzędu Miasta Częstochowy)
Kluby mają czas na złożenie ofert do 22 maja do godz. 8.30.
Dokumenty zamówień są dostępne na platformie ezamowienia.gov.pl.
Źródło: UM Częstochowy