Strona główna Miasto Częstochowa walczy o kampanię promocyjną w serwisach internetowych

Częstochowa ma szansę na wartą 200 tys. zł kampanię promocyjną w serwisach Onet.pl oraz Zumi.pl. Ale potrzebne są do tego głosy jej mieszkańców.

Częstochowa znalazła się w gronie 335 miejscowości startujących w Turnieju Miasta, nietypowym plebiscycie organizowanym przez Onet.pl. Na pomysł zgłoszenia miasta do rankingu wpadła Galeria Jurajska.

 W środę, 14 października ruszyło głosowanie on-line na ulubione miasta w Polsce. Swój głoś oddać można oddać na stronie www.turniejmiast.zumi.pl.
 
– Mamy do pokonania ponad 330 miast, w tym najbardziej znane metropolie. Ale nie ma rzeczy niemożliwych.  Do głosowania na nasze miasto będziemy zachęcać w Galerii Jurajskiej, w specjalnym newsletterze oraz w social mediach. Pomóc może każdy, na przykład przekazując informację o rankingu swoim znajomym na Facebooku. W ten sposób nie tylko zapewnimy wysoką lokatę Częstochowie, ale wesprzemy jej promocję w Polsce – mówi Violetta Dziubin, marketing manager Galerii Jurajskiej.

Zebrane głosy dzielone są przez liczbę mieszkańców danego miasta. To decyduje o tym, na jakim miejscu w rankingu znajdzie się miasto. – Dzięki temu zabiegowi szanse miast są wyrównane – informuje organizator projektu.

Nagrodą dla zwycięskiego miasta jest kampania promocyjna w serwisach Onet.pl oraz Zumi.pl o wartości 200 tys. zł. Dzięki niej miasto będzie mogło pokazać swoje atrakcje turystyczne i walory w całej Polsce.

Źródło: Galeria Jurajska

Aktualności z Częstochowy i regionu.
Sport, wydarzenia, kultura i rozrywka, komunikacja, kościół, zdrowie, konkursy.

Patronaty

© 2025 Copyright wczestochowie.pl