– Jednocześnie podkreślamy, że MPK w Częstochowie S. A. nie rozwiązało umowy z firmą mPay S. A., a czasowo zablokowało sprzedaż z wykorzystaniem tego kanału dystrybucji, do czasu wywiązania się z zapisów umowy przez wspomnianego kontrahenta. W chwili, kiedy to nastąpiło sprzedaż została odblokowana, a umowa z firmą mPay S.A. w dalszym ciągu obowiązuje – wyjaśnia Maciej Hasik, rzecznik prasowy MPK w Częstochowie.
Częstochowski przewoźnik ma nadzieje uniknąć w ramach tej współpracy podejmowania podobnych środków wyższej konieczności w przyszłości, bo wprowadzają niepotrzebny chaos. – Choć nie jesteśmy stroną, która zaistniałej sytuacji zawiniła, serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogły nastąpić w efekcie działań, których byliśmy zmuszeni się podjąć w przedmiotowej sprawie – mówi Hasik.
Źródło: MPK Częstochowa