Ostatnie lata działalności klubu świetnie wpisują się w motto marki adidas: Impossible is nothing. W kilka sezonów zespół „Medalików” w imponujący sposób wspiął się po szczeblach sportowego sukcesu. Niespełna dwa miesiące po zdobyciu przez Raków tytułu mistrza Polski, przedstawiciele adidas oraz władze klubu ogłosili początek nowego partnerstwa.
– Bardzo cieszymy się z możliwości ogłoszenia współpracy naszej marki z zespołem Mistrza Polski. Sukcesy piłkarzy Rakowa w ostatnich sezonach to doskonały przykład tego, że dla tej drużyny niemożliwe nie istnieje, a ciężka praca i pasja mogą przynieść niezwykłe owoce. Z niecierpliwością czekamy na nadchodzące rozgrywki i trzymamy kciuki za nowy zespół w rodzinie adidas – mówi Krzysztof Łuczakowski, dyrektor sports marketing adidas EE.
adidas od lat wspiera sportowców indywidualnych oraz kluby, zapewniając najwyższej jakości wsparcie techniczne, dlatego entuzjazmu nie kryje również zespół z Częstochowy:
– Można powiedzieć, że „Impossible is nothing” to dewiza klubu od początku drogi, którą zmierzał do Tytułu i którą, teraz wspólnie z adidas, chce zmierzać dalej. Cieszymy się, że tak rozpoznawalna marka reprezentująca podobne wartości rozpoczyna wieloletnią współpracę z klubem. Drużyna, ale i cały klub z akademią włącznie, zyskały dzięki temu znaczące wsparcie. Jesteśmy też pełni wiary, że partnerstwo z adidas przyniesie wiele pozytywnych emocji naszym kibicom – tłumaczy Piotr Obidziński, prezes Rakowa Częstochowa.
adidas jest globalnym liderem w dziedzinie piłki nożnej – oficjalnym partnerem najważniejszych turniejów piłkarskich na świecie, takich jak Mistrzostwa Świata FIFA™, Mistrzostwa Europy UEFA i Liga Mistrzów UEFA. adidas jest również sponsorem najważniejszych klubów piłkarskich na świecie, takich jak Real Madryt, Manchester United, Arsenal, Bayern Monachium i Juventus.
Źródło: www.rakow.com