Zajęcia, które rozpoczną się 9 lutego i potrwają tydzień, będą poświęcone komunikacji w cyfrowych mediach – Wspólnie zastanowimy się co robić, by zostać dostrzeżonym, usłyszanym, przeczytanym, i czy faktycznie w Internecie jedyną miarą sukcesu jest liczba kliknięć i odsłon – mówi Tomasz Florczyk z Centrum Promocji Młodych. – Zaproszeni goście będą podpowiadać nam proste rozwiązania z zakresu nowych technologii, budowania wizerunku w sieci, warsztatu dziennikarskiego i sztuki selektywnego doboru materiału. Uczestnicy warsztatów będą pracować nad stworzeniem tematycznego kanału Youtube. Wspólnie zdecydują o formule, podejmowanych tematach i podziale ról.
Warsztaty skierowane są do osób w wieku 15-25 lat. Wstęp jest wolny. Liczba miejsc ograniczona. Zgłoszenia można przesyłać na maila: a.florczyk@muzeumczestochowa.pl. W treści należy podać imię, nazwisko, wiek oraz numer kontaktowy.
Źródło: Muzeum Częstochowskie