Wtorek, 18 marca 2025
Imieniny obchodzą: Cyryl, Edward
(min. 5 znaków)
REKLAMA
Gospodarka
AI znów tworzy dla Galerii Jurajskiej
SAS 22.01.2025 09:07

fot. Galeria Jurajska

Galeria Jurajska ponownie sięga po sztuczną inteligencję w swojej kampanii reklamowej. Najnowsza linia kreatywna centrum handlowego inspirowana jest estetyką postdigital art – nurtu łączącego sztukę i technologię. Obrazy wygenerowała AI.

To już druga linia kreatywna, w której Jurajska sięga po to narzędzie. Tym razem jednak największe centrum handlowo-rozrywkowe w Częstochowie stawia na odważną, futurystyczną wizję sztucznej inteligencji, dając jej dużą swobodę twórczą.

– Już w ostatnich dwóch latach AI skutecznie wspierała nas w strategii komunikacji. Teraz jednak w tej współpracy człowieka i maszyny idziemy o krok dalej, pozwalając sztuce i technologii przenikać się, tworząc zaskakujące, ale i naturalne dla naszych czasów połączenie – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Efektem tego jest najodważniejsza linia kreatywna w 15-letniej historii naszego obiektu, pełna abstrakcyjnych detali, cybernetycznych motywów, cyfrowej głębi, a także – co kluczowe – oryginalnych postaci, które żyją w zmieniającym się świecie pełnym nowych technologii, tak jak nasi klienci – dodaje.

Zdaniem pomysłodawców linii wprowadzenie AI do strategii na tak dużą skalę, symbolizuje nową erę w komunikacji, w której zaawansowana technologia oparta na machine learning wspiera ludzką wyobraźnię i redefiniuje granice kreatywności oraz sposób tworzenia designu i sztuki.

– To nowa estetyka na polskim rynku centrów handlowych, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji Jurajskiej z klientem. Wprowadzamy innowacyjne podejście, które całkowicie zrywa z dotychczasowymi standardami, takimi jak korzystanie z photostocków czy organizowanie klasycznych sesji zdjęciowych z modelkami – wyjaśnia Anna Borecka.

– Zamiast tego zwracamy się ku w pełni cyfrowo generowanemu przez AI obrazowi, który ma mocno artystyczny klimat. W ten sposób podkreślamy, że kreatywność człowieka i dostępna technologia mogą iść w parze, skutecznie wspierając obiekt handlowy w komunikacji – dodaje.

Nowa linia kreatywna zostanie wykorzystana zarówno do realizacji kampanii w ramach kalendarza handlowego galerii, jak i planowanych na 2025 rok eventów, w tym tych z wykorzystaniem m.in. symulatorów VR, robotów czy rozwiązań AI. Linia komunikować będzie także projekty CSR oraz wspierające realizację celów ESG.

– Na 2025 rok postawiliśmy przed agencją Golden Rocket, która stoi za projektem, jasne cele. Zależało nam na tym, aby komunikaty były unikalne na rynku retail, zaskakiwały odbiorców oryginalnością oraz podkreślały otwartość Jurajskiej na nowe technologie, które coraz większą rolę odgrywają w customer experience, w ścieżce zakupowej klienta czy rozrywce – mówi Anna Borecka.

– Wprowadzona w styczniu wizjonerska linia spełnia te założenia. Podkreśla, że jesteśmy nowoczesnym obiektem, który oferuje klientom nie tylko udane zakupy w blisko 200 sklepach, punktach usługowych i restauracjach, ale także immersyjne doświadczenia. Tych w 2025 roku nie zabraknie, chociażby za sprawą naszych eventów, w których nowe technologie będą odgrywać kluczową rolę – dodaje.

Za projekt nowej linii kreatywnej Galerii Jurajskiej po raz drugi odpowiada wielokrotnie nagradzana agencja Golden Rocket z Bytomia.
Źródło: Galeria Jurajska

Facebook Twitter Google Digg LinkedIn Reddit
Edukacja
17.03 14:39 Ruszyła kolejna edycja...
14.03 09:11 Wyjątkowe osiągnięcie...
13.03 11:29 Targi Edukacyjne w dwóch...
12.03 12:22 „BądźMY Oryginalni!” W...
Felietony
22.09 09:11 Felieton. Życie nie jest...
12.09 11:41 Pani z klasą
25.09 10:07 Nauczyciel na celowniku
07.08 15:02 Częstochowa zdobyła...
Gospodarka
17.03 10:14 Skup nieruchomości - wszystko...
06.03 11:26 Częstochowskie Fortum...
05.03 09:34 W Dźbowie grasują...
05.03 08:04 Mobilny Punkt Zbierania...
Komunikacja
18.03 12:11 Dodatkowy autobus na mecz...
17.03 14:21 Miasto wybrało wykonawców...
17.03 11:47 Od poniedziałku przystanek...
14.03 15:02 Budowa przedłużenia ul. 1...
Kościół
17.02 09:04 Straż Miejska podsumowała...
10.01 13:14 Na Jasnej Górze...
07.01 09:40 Tłumy przeszły ulicami...
28.12 10:02 Niezwykła szopka na Jasnej...
Kultura i rozrywka
14.03 13:24 Muzyczna uczta w Filharmonii...
13.03 11:19 Prace Edwarda Lutczyna...
11.03 14:12 Politechnika Częstochowska...
11.03 08:35 Premiera e-booka "Częstonsy"...
Miasto
18.03 12:45 Jura Krakowsko-Częstochowska...
18.03 11:35 Razem na dobre i na złe....
18.03 09:30 Czewa Bike Fest z...
17.03 12:18 W Galerii Jurajskiej pomogą...
Policja
14.03 14:29 Dwóch dilerów narkotyków w...
14.03 13:14 Prima z częstochowskiej...
13.03 08:23 Bez prawa jazdy i z promilami
12.03 15:02 Zderzenie osobówki z...
Region
18.03 09:53 Multimedialna wystawa "Iskry...
26.02 11:24 "Za zasługi dla Powiatu"....
04.02 12:11 Śledztwo w sprawie...
21.01 11:07 Olsztyn ma nowy, ciężki wóz...
Sport
18.03 10:16 PlusLiga. Pewne zwycięstwo...
17.03 13:15 Liga 40-latków. Automania...
17.03 11:04 Ważne zwycięstwo Rakowa....
17.03 09:02 Młodzi lekkoatleci...
Zdrowie
12.03 09:23 Bezpłatna mammografia cyfrowa...
19.02 09:17 Miasto pomaga w walce z...
12.02 09:31 Szpital na Parkitce...
11.02 09:23 Na UJD o profilaktyce...
© 2025 Copyright wczestochowie.pl
Serwis wCzestochowie.pl wykorzystuje na swoich stronach pliki cookies (tzw. ciasteczka) w celach reklamowych i statystycznych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować serwis oraz jego zawartość informacyjną do potrzeb naszych użytkowników. Jeżeli nie zgadzasz się na zapisywanie przez nas plików cookies na twoim urządzeniu, możesz je wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej o tym jak wyłączyć ciasteczka odwiedź stronę pomocy technicznej swojej przeglądarki internetowej.